هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت متنوعه يا رب تعجب!!!!!!!!

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
$Night Sad Bird$

$Night Sad Bird$

نكت متنوعه يا رب تعجب!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: نكت متنوعه يا رب تعجب!!!!!!!!   نكت متنوعه يا رب تعجب!!!!!!!! Icon_minitimeالخميس مايو 22, 2008 4:37 pm

1/مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها
2/شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده ؟
3/مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!
4/واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه
5/كان فى مسابقة بين ثلاثة أشخاص , المسابقة كانت إنهم يعدوا البحر ويطلعوا الجبل و يقتلوا الغوريلا و يتجوزوا الأميرة ... اول واحد غرق فى البحر ، ثانى واحد عدا البحر لكن وقع من فوق الجبل.... أما الثالث (كان غبى شوية) عدا البحر وطلع الجبل وقتل الأميرة ..... و أتجوز الغوريلا
6/واحد دخل مجمع استهلاكى وسأل عن الفراخ فساله الموظف عايز فراخ صاحيه ولاّ مدبوحه؟؟ قال مدبوحه ، قال له اطلع الدور الثانى.......طلع وسأل عن الفراخ المدبوحه فقال الموظف عايزها مقطعة ولاّ صحيحة ؟؟ فقال له مقطعه ، قال له اطلع الدور الثالث ..... وقابل موظف اخر وسأله عن الفراخ المدبوحة ومقطعه فقال له عايزها متكيسة ولاّ لأ ؟؟ قال له متكيسة فقال له اطلع الدور الرابع .....طلع الدور الرابع وقابل موظف اخر وقال له عايز فراخ مدبوحة ومقطعه ومكيسة فرد الموظف وقال له مافيش فراخ بس ايه رأيك فى النظام
7/مره واحد راح حديقه الحيوان ، فضل واقف قدام قفص النسر ساعه.. اتنين.. تلاته... فجه الحارس وقال له يالاّ يا استاذ حنقفل ...... رد عليه وقاله اموت واعرف بيختمه بيه الورق ازاى
8/مرة إتنين مساطيل واحد بيقول التانى هما القدماء المصرين بنو الهرم فى اد اية .... قالو 50 سنة ...قالو يا لية ؟؟ قالو اصل كل ما يرصوا حجرين الحكومة تكبس عليهم
مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب9/
10/ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه
http://www.sweets.hooxs.com
crazy girl

crazy girl

مُساهمةموضوع: رد: نكت متنوعه يا رب تعجب!!!!!!!!   نكت متنوعه يا رب تعجب!!!!!!!! Icon_minitimeالجمعة مايو 23, 2008 5:20 pm

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

ميرسى يا نايت
حلوة قوى
white angel

white angel

مُساهمةموضوع: رد: نكت متنوعه يا رب تعجب!!!!!!!!   نكت متنوعه يا رب تعجب!!!!!!!! Icon_minitimeالجمعة مايو 23, 2008 5:35 pm

ههههههههههههههه
نكت حلوه يا نايت
وميرسى ليك
SHINY STAR

مُساهمةموضوع: رد: نكت متنوعه يا رب تعجب!!!!!!!!   نكت متنوعه يا رب تعجب!!!!!!!! Icon_minitimeالسبت مايو 24, 2008 1:34 pm

هههههههههههههههههههه
لابجد نكت حلوة
وضحكتنى موت
ميرسى يا نايت

نكت متنوعه يا رب تعجب!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1