هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

** قلب أحمر وطوب وإزاز **

اهل النور
sad.angels
kirisweets
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kirisweets

kirisweets

** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Empty
مُساهمةموضوع: ** قلب أحمر وطوب وإزاز **   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 08, 2008 6:16 am

المرة دى يا أصحابى...هى قصة كتير منكم ممكن يفكرها إنها عبيطة وممكن ناس تانية تهتم وتدينى رأيها بجد.

بس كل اللى انا عاوزه مهما كان رأيكم.سواء عجبتكم ودخلت دماغكم أو لأ.
رأيكم صدقونى ممكن يساعد فى حاجات كتير.

الحكاية عن واحد صاحبى..صاحبى اوى..هو دلوقتى فى كلية بس الموضوع بقا..إنه كان من سنة تالتة إعدادى بيحب واحدة وهى عارفه كده إنه بيحبها...يعنى.
بس مكنوش بيكلموا بعض فى الأول.لأن ظروف بيتها تمنعها....ومتسمحلهاش بكدة.حبوا بعض لمدة خمس سنين لغاية أولى كلية ومفيش حد يعرف عنهم أى حاجة...وفجأة فى سنة تالتة ثانوى فى آخرها يعنى سبحان الله !! الدفعة كلها عرفت أخبارهم كلها بس مش إنهم بيكلموا بعض وبيعرفوا بعض المدة اللى فاتت دى كلها....بس كل اللى عرفوه والله أعلم إزاى إنهم عرفوا إنه لسه بيحاول يكلمها....بيبدأمعاها يعنى...وميعرفوش إنهم بيكلموا بعض و بيحبوا بعض من زمان.وبدأت بقا الإشاعات تطلع عليهم..لما فى الآخر صاحبى أنا ده.هو واللى بيحبها قرروا وأقنعوا نفسهم إنهم يقدروا ينهوا العلاقة اللى بينهم بعد كل السنين دى..وإنهم ينسوا كل اللى فاتت......وعلى فكرة القرار ده كان طالع منه فى الأساس علشان خايف على سمعتها طبعا....بيحبها تقولوا إيه بقا........ونفذوا خطة علشان يكشفوا نفسهم قدام كل الدفعة...والموضوع ينتهى.....ممكن أنا عارف متفهموش الحتة دى بس أنا مش عايز أفسر أكتر من كده... المهم إن هما أثبتوا للدفعة كلها إنهم كانوا لسه بيحاولوا يكلموا بعض....و المحاولات دى فشلت.

وبالفعل الموضوع كله إنتهى....بس المشكلة بقا....
إن هى لغاية دلوقتى بتحاول تكلمه على الموبايل وهو مش بيرد ....بس مش علشان بيكرهها لا سمح الله.أو زهقان منها....
بس علشان هو عارف نفسه..إنه لو رد عليها ورجع يكلمها تانى..مش هيقدر يقاوم...فهيكلمها تانى..علطول ويرجعوا لبعض......
بس دى المشكلة هو مش عارف يرجع ولا..........إيه بالظبط

قولولى بجد رأيكم ....إيه يكلمها ولا لأ ولو كلمها يقولها إيه
https://sweets.hooxs.com
sad.angels

sad.angels

مُساهمةموضوع: رد: ** قلب أحمر وطوب وإزاز **   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالأربعاء أبريل 09, 2008 3:48 am

والله لو هما الاتنين بيحبو بعض يرجعلها ويكلماها تاني

علشان بجد صعب يحس بالحب الحقيقي مرة تانية
اهل النور

اهل النور

مُساهمةموضوع: رد: ** قلب أحمر وطوب وإزاز **   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالأربعاء أبريل 09, 2008 10:14 am

والله وبصراحة كدة من غير زعل كل دا لعب عيال اسئل باباك كدة شوفو حب كاااااااااااام وحدة وهو فى سنك ودلؤقت شوف الرد بتاعة هيكون اية غير كلمة كل داااااااااا كان لعب عيال
kirisweets

kirisweets

مُساهمةموضوع: رد: ** قلب أحمر وطوب وإزاز **   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالأربعاء أبريل 09, 2008 10:28 am

أولا...........كلنا يا جماعة نرحب بأهل النور...........تحية كبيرة جدا بس..............أحب أقولها إن ده مكانش لعب عيال............ده كان حب بجد لكل الفترة دى..............مكنش هزار بس القدر هو اللى فرق بينهم
اهل النور

اهل النور

مُساهمةموضوع: رد: ** قلب أحمر وطوب وإزاز **   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالأربعاء أبريل 09, 2008 10:34 am

يا اخ كيرى الايام بيننا هو لو كان بيحبها بجد مكانش يقدر يبعد عنها ويشوف اكتر وحدة بيحبها عايزة تكلمة وميردش عليها المفروض لو كان حب حقيقى يكون مستنى يسمع صوتها الى هو احلى صوت سمعة فى الدنيا
kirisweets

kirisweets

مُساهمةموضوع: رد: ** قلب أحمر وطوب وإزاز **   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالأربعاء أبريل 09, 2008 10:37 am

مفيش حاجة بتفضل على حالها..........وبعدين ده كان القدر........اللى فرق بينهم وهو بيحاول ينسى .......وتقريبا بالفعل نسى
اهل النور

اهل النور

مُساهمةموضوع: رد: ** قلب أحمر وطوب وإزاز **   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالأربعاء أبريل 09, 2008 10:41 am

لو نسى يبقى مكانش حب حقيقى هو صحيح ممكن يكون كان بيحبها اوى بس فى فرق بين حب وحب تانى
kirisweets

kirisweets

مُساهمةموضوع: رد: ** قلب أحمر وطوب وإزاز **   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالأربعاء أبريل 09, 2008 10:50 am

مينفعش إنى أقول غير إن ده كان فعلا حب حقيقى من الطرفين.....بس هو ده القدر
crazy girl

crazy girl

مُساهمةموضوع: رد: ** قلب أحمر وطوب وإزاز **   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 15, 2008 5:33 pm

انا من رأيى يا كيرى انة لو بيحبها يعملوا اتفاق انهم ميتكلموش مع بعض خالص ولا فى تليفونات ولا اى حاجة ويكتموا حبهم دة ويوعدها الشاب دة ان يوم ما ظروفة تسمح هيدخل البيوت من ابوابها ودة اللى بجد هيسبت ان كانوا بيحبوا بعض ولا لا
هى ان هتصبر و هتستناه ولالا
وهو ان كان فعلا هيتقدم ليها ولا لا
kirisweets

kirisweets

مُساهمةموضوع: رد: ** قلب أحمر وطوب وإزاز **   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 15, 2008 9:10 pm

والله أنا أساسا برجح فكرة إنه ميردش عليها بس....مش معنى كده الكلام التانى إنه لو بحبها يبقى مش عارف إيه وإيه......هما أساسا كانوا متفقين.....على الإنفصال.......بس النصيب
white angel

white angel

مُساهمةموضوع: رد: ** قلب أحمر وطوب وإزاز **   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 22, 2008 1:51 pm

معلش يا كيرى ان رأيى جه متأخر شويه بس انا متفق مع نور ان كل ده معلش لعب عيال حب ايه ده اللى يبدأ فى تالته اعدادى وبعدين انا من رأيى انك تكلم صاحبك وتقوله ميردش عليها ويسلام لو ميفكرش فيها كمان وينتبه لمذكرته احسن ولما يبقى يكون نفسه ويكون قادر يجوز ويفتح بيت ويصرف على اسره يبقى يفكر ساعتها فى الحب ويروح يتقدملها على رأى كريزى ولو كانت بتحبه بجد هيلاقيها مستنياه وسورى يعنى بلاش شغل الافلام العربى القديمه دى ....

مع احترامى طبعا لكل الآراء اللى اتقالت
elrayek

elrayek

مُساهمةموضوع: موضوع قلب احمر و طوب وازاز   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 29, 2008 9:00 am

هاى يا جماعة انا لسة عضو جديد معاكم
وبجد صاحبك ده يا كيري صعبان عليا جدا جدا Sad Sad
بجد ربنا يعينه ويستحمل هو و حبيبته
بس انا رايي انه يكلمها ويقلها تكتم الحب ده شوية وهو كمان يعمل كده لحد لما يكون نفسه وزى ما كريزي قالت يدخل البيت من بابه
وشكرا على مواضيعك الجميلة دى Thnx all
pretty.gurl

pretty.gurl

مُساهمةموضوع: رد: ** قلب أحمر وطوب وإزاز **   ** قلب أحمر وطوب وإزاز ** Icon_minitimeالسبت مايو 10, 2008 4:17 pm

بص يا كيرى إن شاء الله لما تيجى قوله إنه مدام خد قرار يبقى يتحملوا سواء صح ولا غلط ......بس هو كان بيحبها أوى ؟؟؟؟

** قلب أحمر وطوب وإزاز **
صفحة 1 من اصل 1